Vedoucí logistiky a oddělení zákaznického servisu

Distribuční společnost Asko a.s., hledá do svého týmu nového kolegu či kolegyňi na pozici vedoucí logistiky a oddělení zákaznického servisu.

Naším posláním je spojovat slušné a inovativní lidi, aby naplňovali své životy smysluplnou a hodnotnou činností a aby společně pracovali na uspokojování životních potřeb lidí. V našem případě potřebu bydlení.

Co bude Vaším úkolem

  • Zajistit obchodní provoz společnosti při prodeji zboží od poptávky po fakturaci při vzájemné spolupráci s obchodním oddělením, prodejnou, sklady a dalšími útvary společnosti, zejména
    – operativně a včas komunikovat se zákazníky v záležitostech objednávek a jejich upřesnění včetně dopravy a dodacích termínů
    – administrativně řešit případné reklamace a nesrovnalosti
    – zajistit dodržování smluvních podmínek obchodu, stanovených kupními smlouvami s odběrateli
    – sledovat platby a dodržování kreditního limitu zákazníků
    – udržovat relace cenové agendy, zejména prodejních, individuálních, speciálních a akčních cen
  • plnit vedením společnosti stanovené úkoly, zejména plán prodejů a výnosů při minimalizaci nákladů a úspor na pracovišti
  • řídit, organizovat a kooperovat práci a pracovní postupy provozního oddělení a jeho pracovníků a nastavovat jejich motivaci. Budete zodpovídat za činnost a plnění úkolů oddělení, ve Vašem týmu budou referentky zákaznického servisu, dispečerky a řidič
  • spolupracovat při optimalizaci organizace celé společnosti – pracovní postupy, procesy, oběh dokladů

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Hledáme kolegu nebo kolegyni s praxí v uvedené oblasti, který rád hledá a nachází souvislosti a je připraven spolupracovat se svým týmem i s ostatními odděleními firmy. Důležitá je samostatnost, pečlivost a časová flexibilita. Očekáváme zkušenost s vedením týmu (8 zaměstnanců), uživatelskou znalost MS Office, znalost programu Helios Green je výhodou, ne však podmínkou.

Co Vám můžeme nabídnout?

Samostatnou práci v přátelském kolektivu. Naše firma má jasně stanovený mzdový systém s motivačním ohodnocením, máme možnost přímo ovlivnit výši své mzdy. Zaměstnancům poskytujeme benefity ve formě týdnu volna nad rámec řádné dovolené, stravenek, zaměstnaneckých nákupů, zvýhodněného mobilního tarifu, bezúročných zaměstnaneckých půjček a firemních akcí pro zaměstnance.

Proč pracovat právě v Asku?

Naše společnost klade důraz na 100% etické a legální podnikání, se svými obchodními partnery budujeme dlouhodobé vztahy na základě úcty a zodpovědnosti. Svým zaměstnancům poskytujeme kvalitní podmínky pro tvořivou práci a chováme úctu k nim i k odvedené práci.

Kontaktní osoba

ASKO a.s.
Eva Púčiková
Františka Diviše 984, 10400 Praha – Uhříněves
Tel.: 271 017 292
E-mail: eva.pucikova@asko-as.cz