Referent/ka zákaznického centra

Hledáme ctižádostivého kandidáta/ku s výbornými komunikačními schopnostmi, ochotou učit se novým věcem a inovativním myšlením.

Jaká bude náplň Vaší práce ?

- komunikace se zákazníky (telefonická, e-mailová)

- zpracovávání poptávek a objednávek od zákazníků v interním systému

- vystavování a kontrola příslušných dokladů

- spolupracovat s dalšími složkami společnosti při realizaci zakázek

- kompletace a archivace dokladů

Co od Vás očekáváme ?

- SŠ vzdělání (stavební zaměření výhodou)

- znalost práce na PC

- samostatnost, pečlivost a flexibilitu

- přirozenou inteligentní a odpovědnou osobu s výbornými komunikačními schopnostmi

- ochotu učit se novým věcem

- praxe na obdobné pozici, znalost dřevomateriálů

- znalost programu Helios Green výhodou

Co můžete očekávat Vy?

- prostor pro samostatnou a iniciativní práci

- osobní rozvoj

- přátelský kolektiv, podporu kolegů

- zaměstnanecké slevy na produkty

- 5 dní osobního volna

Proč pracovat v Asku?

jsme česká rodinná firma, pracujeme týmově a zaměstnanec pro nás není jen osobním číslem. Klademe důraz na 100% etické a legální podnikání a také zodpovědný a uctivý postoj k našim obchodním partnerům i k sobě navzájem.