Hledáme ctižádostivého kandidáta/ku s výbornými komunikačními schopnostmi a s ochotou učit se novým věcem.

 

Jaká bude náplň Vaší práce?

  • na samém začátku naší spolupráce proběhne Vaše důkladné zaškolení a nadále Vám kolegové poskytnou průběžnou podporu při Vaší práci
  • budete spravovat údaje svěřeného sortimentu v databázi
  • budete zajišťovat dodávky zboží v potřebném množství a kvalitě ve správný čas
  • ponesete zodpovědnost za optimální stav skladových zásob
  • budete poskytovat přímou podporu produktovému manažerovi
  • při zajišťování těchto cílů budete komunikovat s dodavateli ohledně dodávek zboží, přejímat dodané zboží, vyřizovat reklamace a spolupracovat s kolegy nejenom z nákupu, ale i z celé firmy

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • znalost práce na PC (MS Excel, MS Word, MS Outlook)
  • samostatnost, pečlivost a flexibilitu
  • přirozenou inteligentní a odpovědnou osobu s výbornými komunikačními schopnostmi
  • ochotu učit se novým věcem
  • znalost německého nebo anglického jazyka (e-mailová komunikace)

Výhodou je?

  • předchozí zkušenosti z logistiky, praxe na obdobné pozici velkou výhodou
  • znalost programu Helios Green výhodou
  • znalost podlahových produktů

 

 Co Vám nabízíme?

  • zázemí stabilní a zdravé české společnosti
  • zajímavou a různorodou práci
  • individuální přístup a přátelskou atmosféru
  • důkladné zaškolení

Proč pracovat v Asku?

jsme česká rodinná firma, pracujeme týmově a zaměstnanec pro nás není jen osobním číslem. Klademe důraz na 100% etické a legální podnikání a také zodpovědný a uctivý postoj k našim obchodním partnerům i k sobě navzájem