Hledáme kolegu/kolegyni do tříčlenného kolektivu finanční účtárny s výbornými komunikačními schopnostmi a ochotou učit se novým věcem.
Co bude náplní Vaší práce?
- znalost vedení podvojného účetnictví
- zadávání dodavatelských faktur do interního schvalovacího systému a následné zaúčtování
- kontrola pohybu materiálu na skladě a zodpovědnost za oběh účetních dokladů ve firmě a zajištění schvalovacího procesu
- péče o skladové hospodářství s vedením skladové evidence (příjemky, výdejky)
- spolupracovat na optimalizaci účetních procesů
- evidence a archivace účetních dokladů a souvisejících dokumentů
- přípravu pravidelných účetních uzávěrek ve finančním účetnictví
- spolupráce při přípravě a průběhu auditu ve společnosti.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- předchozí praxe na pozici účetní
- velmi dobrá orientace v oblasti daní
- samostatnost, pečlivost, logické uvažování
- komunikační a organizační schopnosti
- znalost práce na PC (Word, MS Excel)
Co nabízíme?
- zázemí stabilní a zdravé české společnosti
- zajímavou a různorodou práci
- individuální přístup a přátelskou atmosféru
- důkladné zaškolení a dlouhodobá podpora kolegyň
- zaměstnanecké benefity ((zvýhodněné zaměstnanecké nákupy, bezúročné půjčky, výhodný tarif pro soukromý mobilní telefon, 5 dnů volna nad rámec řádné dovolené)
ASKO a.s. Lucie Zimová
Františka Diviše 984, 10400 Praha – Uhříněves, Česká republika E-mail: lucie.zimova@asko-as.cz