Hledáme kolegu/kolegyni do tříčlenného kolektivu finanční účtárny s výbornými komunikačními schopnostmi a ochotou učit se novým věcem.

 

Co bude náplní Vaší práce?

  • znalost vedení podvojného účetnictví
  • zadávání dodavatelských faktur do interního schvalovacího systému a následné zaúčtování
  • kontrola pohybu materiálu na skladě a zodpovědnost za oběh účetních dokladů ve firmě a zajištění schvalovacího procesu
  • péče o skladové hospodářství s vedením skladové evidence (příjemky, výdejky)
  • spolupracovat na optimalizaci účetních procesů
  • evidence a archivace účetních dokladů a souvisejících dokumentů
  • přípravu pravidelných účetních uzávěrek ve finančním účetnictví
  • spolupráce při přípravě a průběhu auditu ve společnosti.

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • předchozí praxe na pozici účetní
  • velmi dobrá orientace v oblasti daní
  • samostatnost, pečlivost, logické uvažování
  • komunikační a organizační schopnosti
  • znalost práce na PC (Word, MS Excel)

Co nabízíme?

  • zázemí stabilní a zdravé české společnosti
  • zajímavou a různorodou práci
  • individuální přístup a přátelskou atmosféru
  • důkladné zaškolení a dlouhodobá podpora kolegyň
  • zaměstnanecké benefity ((zvýhodněné zaměstnanecké nákupy, bezúročné půjčky, výhodný tarif pro soukromý mobilní telefon, 5 dnů volna nad rámec řádné dovolené)

ASKO a.s. Lucie Zimová
Františka Diviše 984, 10400 Praha – Uhříněves, Česká republika                                                          E-mail: lucie.zimova@asko-as.cz