Personální administrátor/ka

Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici personální administrátor/ka.

Co Vás čeká

Práce na zkrácený úvazek (Po – Čt 9.00 hod. – 14.00 hod.

  • Nábor nových zaměstnanců (inzerce, předvýběr, pohovory s uchazeči)
  • Nastavení adaptačního procesu pro nové zaměstnance
  • Podpora manažerům při vyhodnocení zkušební doby zaměstnanců
  • Spolupráce s manažery při nastavení rozvojových plánů
  • Správa rozvojových plánů zaměstnanců
  • Administrativní podpora (interní komunikace – organizační oznámení apod.)
  • Úzká spolupráce se mzdovou účetní/personalistkou a externími dodavateli v personální oblasti

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Praxe v oblasti
  • Komunikační dovednosti
  • Spolehlivost/loajalita
  • Uživatelská znalost PC, MS Office
  • Čistý trestní rejstřík

Co Vám můžeme nabídnout?

Samostatnou práci v přátelském kolektivu. Naše firma má jasně stanovený mzdový systém s motivačním ohodnocením, možnost přímo ovlivnit výši své mzdy. Zaměstnancům poskytujeme benefity ve formě stravenek, zaměstnaneckých nákupů, zvýhodněného mobilního tarifu, bezúročných zaměstnaneckých půjček, firemních akcí pro zaměstnance a freedays.

Proč pracovat právě v Asku?

Protože naši zaměstnanci využívají zázemí stabilní české rodinné firmy s 25letou tradicí a pracují s kvalitním a atraktivním sortimentem (více na www.asko-as.cz). Důkladné zaškolení a dlouhodobá podpora nového kolegy jsou u nás samozřejmostí, stejně jako průběžné vzdělávání všech zaměstnanců.

Kontaktní osoba

ASKO a.s.
Eva Púčiková
Františka Diviše 984, 10400 Praha – Uhříněves
Tel.: 271 017 292
E-mail: eva.pucikova@asko-as.cz